سرپرست شرکت گاز استان گلستان با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به تماسهای مستقیم مردم پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق حقوق شهروندی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت، مهندس طالبی به منظور پاسخگویی شفاف به ذینفعان و رضایتمندی حداکثری و بررسی درخواستها وحل مشکلات مردم عزیز و ایجاد فرصت جهت همشهریان گرامی درزمینه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاههای اجرایی با حضور درسامانه ارتباط مردم و دولت (سامد )از طریق تلفن 111 کد ۳ بصورت مستقیم تماسهای هم استانیها را دریافت و هماهنگی و دستورات لازم جهت رسیدگی و پیگیری آن ابلاغ گردید.
در همین ارتباط ،سرپرست شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت در خصوص این برنامه عنوان کرد: خدمترسانی به هم استانیهای عزیز جزو وظایف و اولویتهای این شرکت میباشد و با توجه به بستر مناسب ایجاد شده درسامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی مشکلات و درخواستهای مردم ،طی ارتباط مستقیم با مردم ،درخواستهایی در زمینه گازرسانی و خدمات رسانی دریافت گردید که ضمن پاسخگویی مناسب ،سئوالاتی که نیاز به بررسی داشته جمع بندی و در اسرع وقت پیگیری و نتیجه آن به متقاضی انعکاس خواهد گردید.
شایان ذکر است در همین راستا مهندس طالبی بهمراه رئیس روابط عمومی بصورت جداگانه با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و معاونش دیدار کرد.