نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

توسعه کمی وکیفی خدمات در تامین اجتماعی با هدف خدمت به کارگران صورت می گیرد

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=544698کپی به کلیپ‌بورد

توسعه کمی وکیفی خدمات در تامین اجتماعی با هدف خدمت به کارگران صورت می گیرد

دکتر نصرتی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته کارگر ، سازمان تامین اجتماعی را سازمانی کارگری دانست که ماموریت اصلی آن تامین امنیت آنی وآتی برای کارگران بیمه شده واعضای خانواده آنهاست و هرگونه توسعه کمی وکیفی در خدمات این سازمان با هدف خدمت به کارگران بیمه شده صورت می گیرد.

وی تاکید کرد که : سازمان تامین اجتماعی ، سازمانی کارگری است و امسال هم که سال رونق تولید نامگذاری شده، ارتباط مستقیمی با سازمان تامین اجتماعی به عنوان حامی وپشتوانه کارگران و مولدین جامعه دارد.

ما در سازمان تامین اجتماعی دو بخش بیمه ودرمان داریم که در حوزه درمان فرایند توسعه در دو بعد کمی وکیفی طی سال قبل وسالهای قبل از آن بطور مستمر درجریان بوده و همچنان تداوم دارد.

دکتر نصرتی در خصوص توسعه کمی در حوزه درمان استان به موارد ذیل اشاره نمود:

١– افزایش ١٠٠ درصدی تعداد مراکز درمانی از ٧ به ١٤ طی سالهای ٩٢ تاکنون

٢– افزایش ٤٠٠ درصدی بودجه از سال ٩٢ تاکنون

٣– توسعه فضای فیزیکی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان از ٨٠ هزار مترمربع به ٨٨ هزار متر مربع

٤– توسعه فضای بستری بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس از ١٥٠ تخت بستری به ٢٣٠ تخت

٥– ایجاد خدمات جدید مانند بخش دیالیز بیمارستان گنبد که پیشرفته ترین تجهیزات را داراست

٦– شبانه روزی نمودن درمانگاه شهید مطهری علی آباد کتول

٧– افزایش شیفت کاری درمانگاه تخصصی آزادشهر

٨– جذب بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال تجهیزات پیشرفته پزشکی

٩– جذب واستخدام بیش از ٣٠٠ نفر

١٠– ویزیت بیش از ١٠ میلیون نفر درسال

١١– افزایش تعداد موسسات طرف قرارداد از ٨٠٠ به ١٣٠٠ طی سالهای ٩٢ تاکنون

١٢– افزایش دفاتر کمیسیون پزشکی و ایجاد در مراکز شهرستانی

همچنین موارد ذیل را دلایل ومستنداتی بر توسعه کیفی خدمات دانست:

١– اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت به طور مستمر و برای همه مراکز درمانی از سال ١٣٨٠ تاکنون

٢– اخذ رتبه اول کشوری در برنامه عملیاتی سازمان برای ٩ بارمتوالی

٣– پیگیری و استانداردسازی اورژانس دو بیمارستان استان

٤– پیگیری واجرای برنامه هتلینگ دو بیمارستان استان

٥– بازسازی و نوسازی تمام درمانگاههای استان

٦– ایجاد سیستم نوبت دهی اینترنتی ، تلفنی و سیستم USSD علاوه بر حضوری

٧– ایجاد تسهیلات نوبت دهی ویژه برای بازنشستگان

٨– ایجاد پرونده الکترونیک

٩– حذف دفترچه درمانی و اتوماسیون فرایند پذیرش ، درمان وترخیص بیمار

١٠– ایجاد سیستم اتوماسیون اداری با هدف تسریع در امور اداری و کاهش مصرف کاغذ

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان، با اشاره به ویزیت ماهیانه در محله های نیازمند، امدادرسانی درسیل و ویزیت ١٠ هزار نفر سیل زده و تهیه بسته های اهدایی در اعیاد نوروز ، قربان و غدیر ، ماه رمضان و… وتوزیع بین نیازمندان در قالب بسیج جامعه پزشکی ، این خدمات را عام المنفعه نامید که از محل بودجه بسیج و همیاری همکاران اجرا می شود.

دکتر نصرتی در حوزه فرهنگی نیز توفیقاتی از جمله : کسب رتبه اول کشوری توسط روابط عمومی در حوزه خبر ، برگزاری ٢٠ دوره مسابقات قرآن کریم طی ٢٠ سال گذشته در دو مرحله استانی وکشوری ، کسب رتبه برتر در اقامه نماز طی چندین سال متوالی در استان ، ایجاد و بهره گیری از سیستم های اطلاع رسانی سنتی ومدرن ، تعامل مستمر با تشکلات کارگری و کارفرمایی و … را نام برد.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار