به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان
گلستان، با هدف تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ، نوبت
دهی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان که به دو روش تلفنی و حضوری قابل انجام بود ، اکنون
قابلیت نوبت دهی اینترنتی نیز به آن افزوده گردیده است.
گلستان، با هدف تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ، نوبت
دهی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان که به دو روش تلفنی و حضوری قابل انجام بود ، اکنون
قابلیت نوبت دهی اینترنتی نیز به آن افزوده گردیده است.
دکتر نصرتی مدیر درمان استان با تایید این خبر افزود: با توجه به اینکه سازمان در راستای ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان حرکت می نماید و سیاستهای ابلاغی گویای این مهم است ، ما تلاش کردیم که این قابلیت را ایجاد و به مخاطبان خودمان که امروزه علاوه بر فضا و دنیای واقعی در دنیای مجازی نیز حضور دارند اطلاع رسانی نماییم.
بیمه شدگان محترم می توانند به سه شکل حضوری – تلفنی و اینترنتی از سیستم نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان استفاده نمایند.
گفتنی است که بیمه شدگان محترم می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و قسمت نوبت دهی اینترنتی ضمن انتخاب استان ، شهر و مرکز درمانی مورد نظر خود نسبت به اخذ نوبت از پزشک مورد نظر اقدام نمایند.
راه اندازی این خدمت از حدود 6 ماه قبل در استان آغاز و به ترتیب به همه مراکز درمانی استان تسری پیدا کرد و اکنون همه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان دارای این قابلیت هستند.