آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات مردم
باشند.
به گزارش
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس “محمدهادی رحمتی” امروز با حضور در محل سامانه سامد گفت: سامانه
الکترونیکی مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه
های اجرایی می باشد.
وی
افزایش رضایتمندی مردم را از مهمترین دستاوردهای این سامانه برشمرد و افزود: تسریع
در رسیدگی به مشکلات مردم و به حداقل رسیدن ثبت گزارش تا حصول نتیجه موجب افزایش
رضایتمندی مردم می شود.
مهندس
رحمتی تصریح
کرد: کاهش
مراجعات حضوری مردم به دستگاه های اجرایی و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم از مزایای استفاده از
سامانه سامد می باشد و مردم در دورترین نقاط استان با کمترین هزینه ای می توانند
مشکلات خود را پیگیری و یا نظرات و پیشنهادات خود را جهت خدمت رسانی مطلوب تر ارائه
دهند.
گفتنی است؛ بیشترین درخواست های مطرح شده از سوی
شهروندان در مورد توسعه شبکه و تقسیط حق انشعاب بوده که توسط مدیرعامل آبفا گلستان پاسخ داده شد و برخی از شهروندان نیز
از تلاش های شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی بی وقفه به مردم قدردانی نمودند.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهری
استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته پاسخگوی شهروندان فهیم استان می باشد و
شهروندان می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را پیگیری نمایند.