به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
، با هدف شناخت گلوگاههای دخیل در حوزه رضایتمندی بیماران ، رئیس درمانگاه تامین
اجتماعی بندرترکمن بخشهای مختلف این مرکز را با مشارکت مسئولین واحدها ارزیابی
نمود.
، با هدف شناخت گلوگاههای دخیل در حوزه رضایتمندی بیماران ، رئیس درمانگاه تامین
اجتماعی بندرترکمن بخشهای مختلف این مرکز را با مشارکت مسئولین واحدها ارزیابی
نمود.
دکتر نیازی رئیس درمانگاه مذکور دراین زمینه گفت: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی طی سالهای اخیر هزینه های بسیار زیادی را جهت درمان بیمه شدگان متقبل شده است ، ما موظفیم با هدف ارتقاء بهره وری این هزینه ها ، به طور دائم فرایندهای کاری را پایش کرده و موارد عدم انطباق را کاهش دهیم.
وی بررسی همه واحدهای اثرگذار در رضایتمندی بیماران را در دوره های زمانی مشخص ، سبب انجام بهتر فرایندها وفعالیتها دانست و رضایت همکاران ومراجعین را دربررسی و شناخت دقیق شرایط وبهبود موقعیتهای کاری دانست.
وی از واحدهای مختلف از جمله واحد پرستاری درمانگاه بازدید نموده ونقش واحد پرستاری را درمیزان رضایتمندی بیماران بسیار مهم دانست.