معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان

اطلاعات ساختار، ماموریت‌ها، وظایف و فرایندهای کاری:

الف: ارتباطات

  • تنظيم فهرست متقاضيان ملاقات با معاون و تعيين ساعات ملاقات براي آنها.
  • تنظيم اوقات جلسات و كميسيون هايي كه در دفتر معاون تشكيل مي شود و مطلع ساختن مقامات يا افراد شركت كننده در جلسه.
  • پاسخگويي به مراجعين و راهنمايي آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امكانات انجام در خواست هاي متقاضيان و مراجعه كنندگان كه انجام تقاضاي آنان بدون ملاقات با مقام ذي ربط امكان پذير است.

ب: پيگيري ها

  • پيگيري امور ارجاعي از سوي معاون و ارايه گزارش لازم به ايشان.
  • تهيه گزارش لازم در زمينه فعاليت‌هاي حوزه مربوط و ارايه آن به معاون.
  • خلاصه نمودن گزارش‌هاي واصله و ارايه آن براي مطالعه معاون.
  • آماده كردن سوابق و پرونده‌هاي مربوط به كميسيون و جلسات و سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي معاون.
  • ابلاغ دستورات صادره معاون به اشخاص و موسسات ذيربط و واحدهاي تابعه برحسب خط مشي تعيين شده و در صورت لزوم پيگيري آن‌ها.

ج : امور عمومي و جاري

  • انجام اقدامات لازم در زمينه نگهداري و بايگاني كردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و ساير اسناد و مدارك واحد مربوط در محل مخصوص.
  • دريافت نامه ها، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده به حوزه خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جريان آنها در رايانه يا دفاتر مربوط.
  • تفكيك و توزيع نامه ها، گزارش ها و ساير مكاتبات بين افراد واحد مربوط از طريق عين مكاتبات يا به صورت مجازي و مكاتبات بدون كاغذ.
  • استفاده از نرم افزارهاي پردازش متن، دريافت و ارسال نامه هاي الكترونيكي، دورنگار و … .

تهيه گزارش هاي مورد نياز مدير مربوطه حسب مورد.

اداره کل امور اداری و مالی استانداری گلستان

دفتر برنامه ريزی، بودجه و تحول اداری استانداری گلستان

مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری گلستان

آخرین اخبار

جدیدترین اخبار