استانداری گلستان
صفحه نخست > اخبار / اخبار حوزه استانداری > بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری

بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری


تاریخ خبر : 3 آبان 1395 | نويسنده : مقسمی

بررسی روند پاسخگویی دستگاه ها به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر ریاست جمهوری

 مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم شریف استان، کیفیت روند رسیدگی و پاسخگویی دستگاه های اجرایی با هدف اهتمام ویژه به حل مشکلات ، مسائل و موضوعات مطروحه مردمی و با نگاه اقدام مؤثر و اثربخشی به درخواستهای مردمی ثبت شده در سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به استان بررسی گردید.

باقری افزود : به این منظور بیش از 4000 درخواست مردمی که توسط دستگاه های اجرایی مربوطه ثبت خدمت گردیده بود، توسط کارشناسان سامد استان راستی آزمایی شد.

وی افزود: درخواستهای مذکور به لحاظ موضوعی به 53 دستگاه ارتباط پیدا می کرد که دراین رابطه پس از ارسال درخواستها به دستگاه¬های مرتبط ، بررسی و واکاوی مجدد درخواستها با رویکرد حل مشکلات مردم و ارائه بیشترین خدمات ممکن در چارچوب قانون انجام گرفت.

باقری خاطرنشان کرد: این روند با نگاه واکاوی مجدد کلیه درخواستها تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 


بازگشت