استانداری گلستان
صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > جلب اعتماد مردم باید در سرلوحه کارشرکت قرار گیرد

جلب اعتماد مردم باید در سرلوحه کارشرکت قرار گیرد


تاریخ خبر : 17 شهریور 1397 | نويسنده : ایوبی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در جلسه شورای اداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: جلب اعتماد مردم باید سرلوحه کار شرکت در امر مشتری مداری قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس خشایی گفت: در راستای بنگاه داری اقتصادی مدیریت بر هزینه از مهمترین مباحثی است که باید مد نظر قرار گیرد و هزینه فرصت از دست رفته فعالیت ها در تهیه گزارشات عملکردی بررسی شود.
به گفته وی، برای استمرار خدمات بهتر باید نگاه اقتصادی قویتر داشته و به دنبال منابع مالی باشیم.
خشایی اظهار داشت: در بحث درآمد باید از فرصت های موجود استفاده موثر کنیم و ملاک ارزیابی شرکت در این بخش میزان اعتماد مردم است و در راستای هدف گذاری انجام شده الکترونیکی کردن تمامی خدمات قابل ارائه به مشترکین از طریق  نرم افزار جامع و ملی مشترکین در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: آموزش روش های صحیح پاسخگویی به مشترکین و اصول مشتری مداری باید به کلیه ذینفعان و کارکنان مرتبط با مردم و ارباب رجوع  انجام شود و ارتباط دو سویه، متقابل و مناسب با مشترکان در جلب اعتماد مردم به شرکت‌های آبفا و تسریع در وصول مطالبات از مشترکان موثر می باشد.
در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: عدم همخوانی هزینه‌های تولید و فروش آب به عنوان یک چالش اساسی می باشد که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.
محمدهادی رحمتی افزود: در بخش قرائت کنتور و وصول مطالبات سیاست های مناسبی اتخاذ و در حال اجرا است و تمامی تلاش ما ارائه خدمات پایدار و مناسب به شهروندان می باشد.


بازگشت