عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی گلستان:

فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت ‌نام اولیه و حذف از پروژه‌ها شود.

کد خبر: 113656

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

واگذاری زمین برای احداث مسجد مسکن مهر دلند در استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای تکمیل خدمات روبنایی پروژه های مسکن مهر باقیمانده، زمینی به مساحت بیش از ۴۰۰ متر مربع از جانب اداره کل راه و شهرسازی برای احداث مسجد مسکن مهر دلند واگذار شد.

کد خبر: 113655

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

۱۶۸ واحد مسکونی در آزادشهر استان گلستان در حال احداث است

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از مراحل مختلف ساخت مسکن در آزادشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۶۸ واحد مسکونی در آزادشهر در حال احداث است.

کد خبر: 113654

معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

خدمات پایدار و امن هدف فناوری اطلاعات است

معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هدف از فناوری اطلاعات را ارائه خدمات پایدار و امن به کاربران بیان کرد و گفت: تعادل بین امنیت و دسترسی ها این امر را محقق می کند. 

کد خبر: 113653


توزیع350میلیارد تومان تجهیزات آموزشی واداری در مدارس گلستان در دولت سیزدهم

 

 

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس گلستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از 350میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و اداری در مدارس سراسر استان توزیع شده است.

 

کد خبر: 113644


تلاش نجاتگران برای پوشش ۴۶ حادثه در گلستان

 

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از تعداد ۱۰۳ حادثه دیده ۶۹ مصدوم شدند و ۳۳ نفر از مصدومین برای تکمیل مراحل درمان توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
کد خبر: 113652


فعالیت بیش از 50 گروه جهادی و مردمی در مدارس گلستان

 

 

 

 

مشاور عالی و دستیار جهادی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان گفت: بیش از 50 گروه جهادی و مردمی و با بیش از 500 نفر برای تعمیر ، بهسازی و شاداب سازی مدارس گلستان در تابستان امسال فعالیت دارند.


کد خبر: 113639

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان؛

جهش تولید مسکن با اجرای روش ساخت خودمالکی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به کمبود زمین در استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اجرای روش خودمالک می‌تواند نقش اثرگذاری در جهش تولید مسکن در استان داشته باشد.

کد خبر: 113638

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان خبر داد؛

ثبت نام در سامانه Ims لازمه شرکت در انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان گفت: با توجه به اینکه فرایند رای گیری دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان به صورت تمام الکترونیکی و بر پایه اطلاعات افراد مندرج در سامانه Ims.irceo.ir است، امکان رای دهی تنها برای افرادی که نسبت به تکمیل مشخصات خود در سامانه مذکور اقدام کرده باشند، فراهم خواهد شد.

کد خبر: 113636

در تعطیلات سوگواری اباعبدا...الحسین(ع):

نزدیک به ۴ میلیون تردد در استان گلستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تعطیلات ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در هفته گذشته، گفت: در این ایام نزدیک به 4 میلیون تردد ورودی و خروجی و درون شبکه ای در استان توسط سیستم‌های حمل و نقل هوشمند اداره مدیریت راهها به ثبت رسیده است.

کد خبر: 113635