صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > در ۶ ماهه اول سال جاری 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه "سامد" در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان
در ۶ ماهه اول سال جاری 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه "سامد" در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستانتاریخ خبر : 28 آبان 1401 | نويسنده : آب منطقه ای |
رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان از 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه " سامد " در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت طی 6 ماه ابتدای سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی تجری اظهار کرد: همچنین طی این مدت 176 مورد دیدارهای مردمی هفتگی( چهره به چهره) توسط مدیر عامل شرکت انجام و به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.
وی افزود: طی همین مدت 70 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایت واصله از دفتر بازرسی به صورت تلفنی و حضوری بررسی و پاسخ داده شد.
بازگشت |