نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

آگهی مناقصه

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=410886کپی به کلیپ‌بورد

استانداري گلستان در نظر دارد نسبت به خرید
سیستم کنفرانس سالن جلسات
خود از طريق مناقصه يك مرحله­اي اقدام نمايد.

لذا متقاضيان واجد شرايط مي توانند از تاريخ درج آگهي نوبت دوم اسناد مناقصه را از روز چهارشنبه
مورخ 18/11/1402 تا پايان وقت اداري روز دوشنبه 30/11/1402 در پورتال استانداري به
آدرس www.golestanp.ir مشاهده و پس از مطالعه دقيق شرايط و خدمات، جهت
دريافت اسناد از سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) در تاريخ هاي ياد شده به
آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمايند و سپس پيشنهادات خود را به همراه
مدارك اعلام شده ظرف مدت 10روز كاري تا پايان وقت اداري روز یکشنبه مورخ 13/12/1402 درسامانه مذكور ثبت و
بارگذاري نمايند.

اداره کل امور اداری و مالی استانداری گلستان

 

[attachment=1686]

 

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار