به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، این مدیریت با برنامه ریزی واجرای بندهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ISO 9001:2015 موفق شد پس از ممیزی نهایی توسط نمایندگی شرکت K.Q.R استرالیا این سیستم را مستقر نموده و گواهینامه مربوطه را دریافت نماید.
دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان درجلسه اختتامیه ممیزی نهایی ، ضمن تقدیر از ممیزان وریزبینی ودقت آنها در بررسی فرایندهای کاری ، رضایت قلبی ارباب رجوع را مهم تر از گواهینامه مذکور دانست و افزود : تمام این تلاشها وفعالیتها اگر به ارتقاء سطح رضایتمندی بیماران ختم شود ارزشمند است.
دکتر نصرتی هرچند دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت را درراستای ارتقاء فرایندها وخدمت به مشتریان دانست ولی تاکید کرد که صرفا استقرار سیستم کافی نیست واستمرار آن مهم تر خواهد بود.
گفتنی است این سیستم در ستاد مدیریت درمان استان ، دفتر اسناد پزشکی و تمامی درمانگاههای استان مستقر شد و این مدیریت موفق شد به عنوان یکی از اولین مراکز درکشور این گواهی راکسب نماید.