نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

ارتقاء رضایتمندی موسسات بهداشتی و درمانی با به روز رسانی پرداختها در تامین اجتماعی

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=305155کپی به کلیپ‌بورد

ارتقاء رضایتمندی موسسات بهداشتی و درمانی با به روز رسانی پرداختها در تامین اجتماعی

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، موضوع ارتقاء رضایتمندی موسسات بهداشتی و درمانی در دیدار دکتر زینلی رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان با فلاح مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان مطرح و بررسی شد.

در این دیدار دکتر زینلی به نمایندگی از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از همکاری مدیریت ، کارشناسان وهمکاران بانک رفاه کارگران استان در پرداخت 60 درصد اسناد تحویلی موسسات طرف قرارداد گفت: بازخوردهای دریافتی از مراکز طرف قرارداد بیانگر ارتقاء رضایتمندی درارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان است و امیدواریم این وضعیت روز به روز بهتر شود .

وی به نمایندگی از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با اهدای لوح تقدیری از این زحمات تقدیر نمود.

فلاح مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان نیز ضمن اعلام آمادگی درتداوم تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی افزود : مدیریت منابع مالی دربانک دردرجه اول اهمیت قرار دارد و ما تلاش می نماییم با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود ، در پرداختها به موسسات طرف قرار داد سازمان بدون وقفه عمل نماییم.

دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان گلستان دارای 1400 موسسه تشخیصی ودرمانی طرف قرارداد است و درقالب درمان مستقیم خدمات قابل توجهی به بیمه شدگان ارائه می نماید.

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار