نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

استقرار میز خدمت در شرکت آب منطقه ای گلستان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=571426کپی به کلیپ‌بورد

استقرار میز خدمت در شرکت آب منطقه ای گلستان 

در اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و باهدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در نظام اداری، از اول مرداد ماه سال جاری میز خدمت در شرکت آب منطقه ای گلستان آغاز به کار کرده است و پذیرای مراجعه کنندگان به شرکت می باشد.   
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: هدف از استقرار و اجرای میز خدمت، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.
علی نظری افزود: میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود را دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود می آورد.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف ایجاد میز خدمت سازمان های اجرایی، بالا بردن سرعت، دقت، ارتقاء سلامت اداری و رعایت عدالت در ارائه ی خدمات می باشد.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار