نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

تسهیل در خدمت رسانی به مردم از اهداف میز خدمت است

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=576187کپی به کلیپ‌بورد

تسهیل در خدمت رسانی به مردم از اهداف میز خدمت است

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: مهمترین وظیفه
سازمان های دولتی خدمت رسانی به مردم است و ارائه طرح هایی از قبیل استقرار میز
خدمت در ادارات با هدف تسهیل درخدمت رسانی می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات
و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان
گلستان در دومین جلسه کارگروه میز خدمت این اداره کل که با حضور فرهمندپور معاون توسعه مدیریت و
سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد افزود: با توجه به
گستردگی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در زمینه های مختلف شهرسازی و
راهسازی وکثرت مراجعه کنندگان به این اداره کل راه اندازی و استقرار میز خدمت و یا
استفاده از سامانه های الکترونیکی جهت پاسخگویی به مردم با توجه به مصوبات و بخش
نامه های مربوط از اموری است که باید اجرایی شود.

وي افزود:تا کنون در این زمینه اقداماتی انجام شده که می
توان به راه اندازی میز خدمت در هر دو ساختمان شماره 1 و 2 ، احصاء اموری که در
قالب سامانه به ارباب رجوع ، خدمات ارائه کرد را می توان اشاره نمود.

محبوبی ادامه داد: در این رابطه علیرغم تلاشهای صورت گرفته،
برنامه ریزی شده جهت تکمیل و ارتقاء سطح خدمات میز خدمت و سامانه های مربوط در این
اداره کل راه اندازی گردد.

در ادامه این جلسه فرهمندپور بیان داشت: کاهش فساد اداری و
تسریع در امور ارباب رجوع از دلایل مهم راه اندازی میز خدمت در دستگاه های دولتی
طبق مصوبه محترم هئیت دولت می باشد.

وي افزود: شناسنامه دار شدن و الکترونیکی کردن کلیه خدمات از جمله اقداماتی
است که باید دستگاه های دولتی در جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع انجام دهند.

تسهیل در خدمت رسانی به مردم از اهداف میز خدمت است

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار