به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول جلسه پیشگیری ومقابله باجعل مدارک واسناد رسمی باحضور زنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.
دراین جلسه زنگانه به تحولات بسیارمثبت وسازنده درنحوه ارائه خدمات ثبتی واجراء قانون ارتقاء سلامت اداری درسازمان ثبت اشاره و بر لزوم مبارزه با جعل اسناد و مدارکف دقت نظر در احراز هویت متعاملین، اصالت مدارک شناسایی، پاسخ استعلامات و اسناد و مکاتبات تأکید کرد و کاهش پرونده های کیفری در دادگاهای استان را از اثرات آن ذکر نمودند.
زنگانه گفت:به جهت تکرار تغییر اسناد و عدم ثبت هویت اسناد و استانداردسازی نامناسب باید تمهیداتی کارشناسانه برای ثبت هرگونه تغییرات هویتی و اسناد لحاظ شود.
وی برای پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی برای تقویت آگاهسازی مردم تأکید کرد و گفت: کلیه دستگاهها نسبت به اطلاعرسانی در زمینه عملکرد صورت گرفته به منظور پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون فرماندارگفت: ثبت الکترنیکی دفاتراسناداز طریق سامانه ثبت آنی موجب شفافیت سازی دفاتراسناد،کاهش هزینه وجلوگیری ازجعل اسناد بوده وابراز امیدواری نمود با همکاری سایرنهادها وسازمانها ،سامانه ثبت آنی اجرایی تروکابردی ترگردد.