نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

دریافت 472 فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صمت استان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=524979کپی به کلیپ‌بورد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: طی مهر ماه سال جاری
تعداد 472 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر
در سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستانها اخذ گردیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین
طلوعیان گفت: از تعداد 475 فقره شکایت مردمی رسیده به ستاد خبری این سازمان، 397 فقره
(84درصد ) مربوط به کالا و 75 فقره (16درصد ) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت
های واصله در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به انواع نان ، پوشاک ، خودرو و خوار
و بار میباشد.
وی افزود: گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت در صدر عناوین تخلفات
می باشد .
طلوعیان با بیان این که ستاد خبري پل ارتباطی مردم با مسئولین و کوتاهترین
راه جهت انعکاس و پیگیري مسائل و مشکلات است، گفت: آمارها نشان می دهد هر وقت مردم
مسئولین را جهت پیگیري مسائلشان جدي می یابند راحت تر با آنها ارتباط برقرار کرده و
مشکلاتشان را به آنها ارجاع می دهند.
وی ادامه داد: سرعت، دقت و صحت در پیگیري این مطالبات می تواند این پل
ارتباطی را همچنان پابرجا نگهدارد و لازمه این امر علاوه بر تلاش مضاعف پرسنل، مجهز
نمودن واحدهاي بازرسی به امکانات پیشرفته جهت تحقق این امر مهم است. در این راستا ستاد
هاي خبري مستقر در ادارات شهرستانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از طریق
سامانه 124 بعنوان پل ارتباطی بین مسئولین و مردم در سراسر استان آماده دریافت شکایات
و گزارشات مردمی می باشند 
به گفته طلوعیان ، نکته قابل تامل در این خصوص بهره گیري از مشارکت هاي
مردمی در شناسایی به موقع سوء استفاده کنندگان اقتصادي و برخورد با متخلفان می باشد،
اشخاصی که به قوانین موجود تمکین نکرده و در حق مصرف کنندگان اجحاف می نمایند، لذا
در تحقق این اهداف ، هیچ پایگاه آماري و نیروي کارشناسی نمیتواند بهتر و سریعتر از
75 میلیون جمعیت مصرف کننده کشور عمل نماید که در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی
نقاط کشور حضور دارند.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار