گلستان ، طی دو جلسه در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که با حضور مسئولین وکارشناسان
ذیربط برگزار شد ، وضعیت واحدهای فناوری اطلاعات ، پذیرش ومدارک پزشکی ونیز وضعیت
عملکردی پزشکان آن مرکز ارزیابی و بررسی شد.
در این جلسات ضمن تاکید بر توجه دائمی به هدف عمده سازمان مبنی بر مشتری مداری و رضایتمندی مراجعان ،از همکاران خواسته شد که ضمن پیگیری مشکلات واحد خود ، به شیوه ای عمل نمایند که کار ارباب رجوع به بهترین نحو ممکن انجام شود.
دکتر امیر لطیفی مدیر بیمارستان حکیم جرجانی گرگان درجلسه ارزیابی عملکرد پزشکان گفت : پزشک محور اقدامات وفعالیتهای بیمارستان است و سایر همکاران به تبع اقدام پزشک فعالیتهای خود را ارائه می نمایند. به عنوان مثال آغاز فرایند پاراکلینیک، بستری ، آزمایش و… با درخواست پزشک آغاز می شود ، پس می توان گفت عملکردبیمارستان درواقع به عملکرد پزشکان گره خورده است و موتور محرکه بیمارستان پزشکان هستند ، به ویژه پزشکان متخصص و جراح که می توانند اقدامات مهمی برای بیماران انجام دهند.
در این جلسات همچنین به اهمیت مباحث فناوری اطلاعات درعصر حاضر وپیوند آن با سایر رشته های علمی وشغلی بحث شد و از همکاران پذیرش و مدارک پزشکی نیز به جهت اینکه مراوده روزانه با بیماران دارند خواسته شد که درحفظ حقوق مشتریان تلاش جدی داشته باشند.