جلسه میز خدمت اداره کل راه آهن شمالشرق 2 با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات و گروهها در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 در این جلسه گفت
: ميز خدمت حضوری والکترونيکي در راستای تکزیم ارباب رجوع و در امتداد فرآيند خدمات رساني به عنوان
راهنما و پاسخگوي نيازهاي ابتدايي مراجعه کنندگان در ورودی اداره کل حاضر و
راهنمایی و مشکلات و موارد و درخواستهای مراجعین را تسهیل می بخشند.
محمد رضا قربانی اضافه کرد :
به منظور تسهیل بهتر برای امور مردم آينده ای نزدیک میز خدمت طی برنامه ریزی های
انجام شده تحت سامانه الکترونيکي و قابل دسترس از طريق وب و دستگاه هاي ارتباطي هوشمند
و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .
میز خدمت اقدام و روشی کارآمد
برای ادرات می باشد مخصوصا ادارات خدمات رسان به مردم و اين اقدام در راستاي رعايت
حقوق شهروندان، تکريم ارباب رجوع و جلوگيري از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و جلوگیری
از سرگردانی و متحیری مردم شریف می باشد.
در این جلسه مقرر گردید درسه بخش دریافت استعلام حریم و اموراداری وقسمتی از کارمشاوره
ای و اطلاعات مسافرتی شروع کننده ارائه خدمات به مراجعین این اداره کل باشد و در
مراحل بعدی و تکمیلی حوزه های دیگر نیزبا توجه به نیاز مراجعین مد نظر میز خدمت حضوری و مجازی انجام دهیم.
در این جلسه مصوب شد که در بخش مسافری ،قسمت اطلاعات
خود نمونه ای از میز خدمت می باشد و هم چنین دریافت بلیط بصورت الکترونیکی خودیک
میز خدمت است ومقرر گردید از ابتدای تیر ماه 97 کلیه متقاضیان دریافت نمایندگی
فروش بلیط به میز خدمت مراجعه و در امور
اداری در دسترس ترین و ورودی ترین اتاق شماره 104 جانمایی و به ارائه خدمات
بپردازد .