نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

پیگیری شکایت‌های حوزه ICT با کد دستوری ۸۰۱۰

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=505225کپی به کلیپ‌بورد

 کد دستوری #۸۰۱۰*
با هدف پیگیری شکایات حوزه ICT راه اندازی شد.

به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: در راستای اطلاع‌رسانی
سریع از آخرین وضعیت شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، کد
دستوری #۸۰۱۰* راه‌اندازی شد.
وی ادامه
داد: از این پس کاربران می‌توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰*
را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵
دریافت کرده‌اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.
مدیرکل ارتباطات
و فناوری اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به
شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازی شده
است، بیان کرد: برای دسترسی راحت‌تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری
شکایات در نظر گرفته‌ایم که براساس آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir و یا تماس
با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.
وی درباره
ضرورت راه‌اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی
کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره
۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از
کاربران راه‌اندازی شده است. این روش بسیار راحت‌تر از سایر روشهای پیگیری شکایت
بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار