به گزارش روابط عمومي مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، طی جلسه ای با حضور ریاست و کادر پرستاری شاغل در پلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد.
درادامه دکتر مهاجر رئیس این مرکز درمانی گفت : بی شک نحوه فعالیت و ارتباط کادر پرستاری با مراجعان می تواند نقش مهمی را در تکریم ارباب رجوع داشته باشد و موجبات ارتقاء رضایتمندی ایشان را فراهم آورد.
وی تاکید کرد که رسیدگی سریع به وضعیت بیماران اورژانسی هم وظیفه سازمانی ماست و هم وظیفه انسانی وشرعی ، لذا هنگام مراجعه بیماران اورژانسی باید به نحوی عمل کنیم که علاقمندیم درآن شرایط با ما رفتار شود.
دکتر مهاجر تعامل واحدفوق با پذیرش درمانگاه رامورد تاکید قرار داد و استفاده از اطلاعات دو حوزه پذیرش و دفتر پرستاری را رمز موفقیت آنها دانست.
دراین جلسه همکاران پرستاری نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست ، مشکلات کاری خود را مطرح نمودند که مقرر شد بررسی و رسیدگی لازم صورت پذیرد.