نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

گردهمايي روساي بازرگاني مناطق راه آهن ج.ا.ا به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق2

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=296536کپی به کلیپ‌بورد

 گردهمايي روساي بازرگاني مناطق راه آهن جمهوري اسلامي ايران با حضور معاونین فنی و روسای گروه بازرگانی و بازاریابی نواحی به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومي اداره کل راه آهن شمال شرق 2، مديركل بازرگاني و بازاريابي راه آهن راه آهن جمهوري اسلامي ايران گفت : گردهمایی روسای بازرگانی و بازاریابی با هدف بررسی عملکرد فعالیتهای گروه های بازرگانی و بازاریابی نواحی به منظوربرنامه ریزی و جهت گیریهای لازم برای سال آتی بصورت دوره ای برگزار که اولین گردهمایی در سال 95  به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار گردید.

سيد مرتضي علي احمدي افزود : حركت  به سوی رضایت مشتري وتقويت نگرش حوزه بازرگانی و بازاریابی از اولويت هاي راه آهن جمهوری اسلامی است که همه روسا و مدیران گروه های بازرگانی مد نظر قرار دهند .

مديركل بازرگاني و بازاريابي راه آهن با بيان اينكه رويكرد كنوني راه آهن حركت به سمت مشتري مداري است بیان داشت: ارتباط قوي  و تناتنگ با شرکتهای بازرگانی و بازاریابی و سازمان هاي مختلف در سطح ملی و استانی و معرفي قابليت ها و ظرفيت هاي شبكه ريلي در سطح منطقه ( از جنوب تا شمال و در این حوزه تا کشورهای cis   از برنامه هاي حوزه بازرگاني مناطق می باشد.

وی افزود : در حوزه ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق 2  اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است که در حال حاضر با وجود پایانه مرزی اینچه برون و کلنگ زنی بندر خشک قابلیتهای منطقه رابیش از پیش شناسایی تا در راستای حمل و نقل ریلی (صادرات ، واردات و ترانزیت) فعالیتهای خوبی باید صورت پذیرد.

مديركل بازرگاني و بازاريابي راه آهن ادامه داد: هم اکنون نیز یک سری بحثهای سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختها را در این حوزه برنامه ریزی و مد نظر داشته و با افزایش ظرفیتهای حمل و نقل و استفاده از پتانسیلهای این منطقه شاهد رشد و شکوفایی جابجایی ریلی محصولات کشاورزی ، معدنی و … را داشته باشیم .

در اولین روز این گردهمایی روسا و مدیران بازرگانی و بازاریابی و معاونین بصورت کارگاهی نقطه نظرات و دیدگاههای خود بیان داشتند و جهت گيري و رويكردهاي اصلي حوزه بازرگاني راه آهن و عملكرد سالانه و 10 ماهه شركت در سال آتی تشريح وبرنامه هاي نواحی و مناطق مختلف راه آهن بررسي و پیشنهادات تاثیر گذار برای  سال اينده مطرح و بر اجراي اصول وظايف واقعي بازرگاني مناطق تاكيد شد.

در ادامه مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 گفت : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در زمینه حمل ونقل در یک سال پیش توانسته است  با اختصاص ۱۰ درصد از كل واردات بخش ریلی ركورد خوبی را در كارنامه خود ثبت كرده بطوریكه در سال ۹۵ برنامه حمل ۸۰۰ هزارتن ترانزیت – ۷۰۰ هزارتن صادرات غیرنفتی و ۶۰۰ هزارتن واردات به این اداره كل اختصاص داده شده كه امیدواریم با رسیدن به برنامه های  بیش بینی شده شده سهمی هرچند كوچك در حمل ونقل كشور( صادرات ، واردات و ترانزیت کالا ) مخصوصا در حوزه بازرگانی و بازاریابی را داشته باشیم.

محمدرضا قربانی  به اتصال خطوط ریلی گرگان- اینچه برون  به كریدور ریلی اینچه برون تركمنستان قزاقستان اشارهو سخنانی بیان نمود و گفت: اتصال این خط موجب كاهش طول مسیر حمل و نقل بین‌المللی كشورهای مستقل مشترك المنافع (CIS) تا خلیج فارس و اروپا، اتصال كشورهای آسیای‌میانه به آب‌های آزاد دریای جنوب، فراهم نمودن امكان ترانزیت و صادرات میلیون ها تن غلات – مواد نفتی – آهن آلات وسایر محصولات و افزوده شدن سالانه حداقل سه میلیون تن بار به حجم بارهای ریلی ایران شد.

در این گردهمایی یک دوره کارگاه آموزشی  نحوه  ارتباط رفتاری با مشتری و مشتری مداری در حوزه بازرگانی و بازاریابی نیز برگزار گردید.

گردهمايي روساي بازرگاني مناطق راه آهن ج.ا.ا به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق2

 

گردهمايي روساي بازرگاني مناطق راه آهن ج.ا.ا به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق2

 

گردهمايي روساي بازرگاني مناطق راه آهن ج.ا.ا به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق2

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار