عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت احوال سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ثبت احوال سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات به مردم است

ثبت احوال سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران، سازمانی خلاق و نوآور در ارائه خدمات به مردم است.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی استان در سال 93 اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور در چشم انداز ترسیم شده در افق 1404 با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید، سازمانی کارآمد، تحولگرا، نظام مند و اثربخش در عرضه خدمات جامع الکترونیکی به مردم خواهد بود.

وی در ادامه، ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویتی و تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور را سه مأموریت اساسی، سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: وجود ثبت احوال و در اختیار داشتن بانک اطلاعات آماری از جمعیت، برای هر کشوری یک ضرورت است و ارتباط مستقیم و دوسویه ای با مسائل امنیتی آن کشور دارد.

طهماسبی تصریح کرد: وجود ثبت احوال در کشور آنقدر حیاتی است که اگر به سادگی از کنار آن عبور کنیم در مباحث امنیتی دچار چالش خواهیم شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر صادقلو استاندار گلستان برگزار شد، ابوترابی مدیرکل ثبت احوال استان از برگزاری همایش تببین سیاستهای کلی جمعیت در روز یکشنبه 22 تیرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مناسبت هفته ثبت احوال خبر داد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .