عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت ایجاد فضای مناسب جهت تحقق کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تأکید کرد:

ضرورت ایجاد فضای مناسب جهت تحقق کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها

ضرورت ایجاد فضای مناسب جهت تحقق کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان ضمن بازخوانی حادثه مصیبت بار منا، شرایط کشور در عصر پسا تحریم را حساس خواند.

"سید علی میرباقری" در پنجمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان با اشاره به توفیقات دولت در عرصه سیاست خارجی، توافق هسته ای و برجام را نشانه موفقیت دولت در عرصه دیپلماسی ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند مسیر موفقیت ها را در عرصه سیاست داخلی تداوم بخشد.

دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان در این جلسه از روسای دانشگاه ها خواست تا در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 7 اسفند 1394 با درک شرایط کشور و افزایش آستانه تحمل و پذیرش همه سلیقه های فرهنگی و سیاسی قانونی در دانشگاه، فضای مناسبی را برای تحقق کرسی های آزاد اندیشی فراهم کنند.

میرباقری در ادامه تضارب افکار و آرا را در دانشگاه مفید دانست و بر اجرای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

وی همچنین تدوین بانک جامع اطلاعات دانشجویی و نیز معرفی تشکل ها و انجمن های دانشجویی و ترسیم جدول زمانبندی اجرای طرح کرسی های آزاد اندیشی از سوی دانشگاهها را امری ضروری عنوان کرد.

در ادامه مبینی مسئول دبیرخانه کمیسیون دانشجویی شورای تامین گزارشی از وضعیت آموزشی، فرهنگی سیاسی و رفاهی دانشگاههای دولتی و غیر دولتی استان ارائه کرد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .