عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جنگ زیستی جدیدترین نوع تروریسم است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

جنگ زیستی جدیدترین نوع تروریسم است

جنگ زیستی جدیدترین نوع تروریسم است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: پدیده بیوتروریسم یا همان جنگ های زیستی جدیدترین نوع حملات تروریستی است که گاه دشمن می تواند با یک ویروس یا یک آفت بیشترین خسارات را به جامعه هدف وارد کند.

"قاسم غریب ابادی" در جلسه ای با عنوان "پدافند غیرعامل در صنایع غذایی و کشاورزی" که در دانشگاه پیام نور گرگان و با حضور اساتید این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در این شیوه نوین تروریسم، موجوداتی مانند  انواع قارچها، باکتریها، ویروسها،مواد شیمیایی و ... می توانند در نقش سربازان دشمن ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان به دلیل دارا بودن اقلیم خاص، یکی از استانهای مستعد حملات زیستی و بیوتروریسمی دشمن می باشد زیرا در گلستان فعالیتهای کشاورزی ، شیلات و آبزی پروری دام و طیور،محیط زیست و جنگل ها و مراتع بسیار پررنگ است و پایه اقتصاد استان را نیز تشکیل می دهد که این مهم رسالت ما را در این حوزه سنگین تر کرده و باید همواره آمادگی لازم و کافی را داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بلوک قدرت مستقل در دنیا، تمام معادلات نظام سلطه را به هم ریخته و در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد.

غریب آبادی بیان کرد: طبعاً چنین کشوری زیر ذره بین دشمن قرار داشته و آنها مترصد باز شدن کوچکترین روزنه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:انتظار ما از تمامی اساتید، نخبگان علمی و دانشگاهیان عزیز این است که مباحث مربوط به پدافند غیرعامل را بصورت علمی مورد مطالعه و تحقیق قرار دهند و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

جنگ زیستی جدیدترین نوع تروریسم است

 

جنگ زیستی جدیدترین نوع تروریسم است

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .