عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان


دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان در راستای پیگیری های مربوط به برگزاری جلسات کارگروه زیستی استان با دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

محمد تقی محمدی در این دیدار با تأکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه تخصصی زیستی ذیل شورای پدافند غیرعامل استان گفت: تهدیدات حوزه زیستی استان باید در این کارگروه شناسایی و جهت پیگیری اولویت بندی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در راستای نهادینه کردن مباحث پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی می تواند از ظرفیت های موجود خود و از طریق تبلیغ و آموزش اقدام نماید، همچنین انتظار داریم دانشگاه در جهت ارتقاء و توانمندی تیم های اضطراری پزشکی و پیراپزشکی در سطح استان به منظور مقابله با تهدیدات زیستی اقدام نماید.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه پیش بینی و تأمین تجهیزات ضروری حوزه بهداشت و سلامت از جمله واکسن، دارو، خون و فرآورده های خونی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان را از ضروریات حوزه پدافند زیستی برشمرد.

محمدی در پایان نسبت به تهیه سناریو و انجام رزمایش زیستی توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر اعضاء کارگروه زیستی به منظور حفظ آمادگی در مقابل تهدیدات این حوزه تأکید کرد.

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .