عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم تشویق و ترغیب بانوان برای نقش‎آفرینی در برنامه‎های دهه‎فجر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تاکید کرد:

لزوم تشویق و ترغیب بانوان برای نقش‎آفرینی در برنامه‎های دهه‎فجر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان برلزوم تشویق وترغیب بانوان برای نقش‎آفرینی در برنامه‎های دهه‎فجر تاکید کرد و گفت: از تشکل‎های دولتی و غیردولتی مرتبط با امور بانوان می‎توان بهره‎گیری کرد.

کلثوم غفاری در اولین جلسه کمیته بانوان بزرگداشت ایام‎الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار داشت: بانوان باید حضور حداکثری و نقش‎آفرینی خود را در برنامه‎های دهه‎فجر انقلاب اسلامی نشان دهند.

وی تصریح کرد: آنها با پیش‎بینی برنامه‎هایی نظیر مقاله‎نویسی، خاطره‎نویسی، نوشتن کتاب، تهیه فیلم و عکس‎های آرشیوی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را به تصویر بکشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، ورزشی و فرهنگی بانوان در سنوات پس از انقلاب نیز بسیار مهم است.

غفاری بر لزوم تشویق و ترغیب بانوان برای نقش‎آفرینی در برنامه‎های دهه‎فجر تاکید کرد و گفت: از تشکل‎های دولتی و غیردولتی مرتبط با امور بانوان نیز می‎توان بهره‎گیری کرد.

وی افزود: برنامه‎هایی مناسب در راستای آشنایی بانوان با ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تدوین و اجرا شده و زنان تاثیرگذار استان نیز نیاز است که معرفی و تجلیل شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد: باید از جلوداران و پرچم‌دارانی که در دوران انقلاب نقش‎آفرینی کردند، قدردانی شود، شناسایی این افراد، پیش‎بینی دیدار و ملاقات با آنها و انجام مصاحبه می‎تواند گنجینه‎ای ارزشمند را برای ما و نسل‎های بعدی به یادگار بگذارد.

غفاری بر لزوم بهره‎گیری از استطاعت هنری بانوان تاکید کرد و افزود: از بانوان ایثارگر استان نیز در این ایام تجلیل شود.

وی به تشکیل کمیته بانوان ذیل اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کردوگفت : برنامه‎های مختلفی در قالب مصوبه به شهرستان‎ها انعکاس داده شده است که منتظریم اخبار این برنامه ها به این کمیته ارسال شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بخش دیگری از سخنانش به حضور حداکثری زنان در انتخابات تاکید کرد.

کلثوم غفاری توران با ایراد سخنانی مشارکت بانوان را هم در انتخاب کردن و هم در انتخاب شدن موثر عنوان کرد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 5179
  • کد خبر : 15751