عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهادینه کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اساسی است

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

نهادینه کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اساسی است

نهادینه کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اساسی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ،نهادینه کردن این سیاست ها را یک ضرورت اساسی در کشور دانست و برآن تاکید کرد.
مهندس حمیدی در اجلاس مجمع بسیج این شهرستان که با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد، گفت: اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد و عزم رییس جمهوری و وزیران برای نهادینه کردن این سیاست ها در بخش های مختلف جامعه، جدی است.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران افزود: تنها راه مقابله با این تحریم های غیرانسانی و نیز قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت، تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
حمیدی با تشریح برخی اهداف و ابعاد سیاست های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: مهمترین رویکرد در تحقق این سیاست ها، توجه به ظرفیت های داخلی و بخش خصوصی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی که راه را برای رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم می کند، باید از دانش و تخصص، منابع انسانی، منابع مالی و نیز منابع طبیعی و الهی کشور با کمک مردم و بخش خصوصی بدرستی استفاده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به ظرفیت های بسیج گفت: ظرفیت های این نیروی مردمی سبب شده تا بسیج در همه صحنه ها و حوزه های کاری و امروز نیز در اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی، پیشگام باشد.

نهادینه کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اساسی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2444
  • کد خبر : 2118