عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری امور به بخش خصوصی ،مصداق عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

واگذاری امور به بخش خصوصی ،مصداق عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است

واگذاری امور به بخش خصوصی ،مصداق عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس بر ضرورت واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید و آن را مصداق عملی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.
مهندس حمیدی در جلسه بررسی نهایی طرح تحول این شهرستان که با حضور برخی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی گنبدکاووس برگزار شد، گفت: هدف مقام معظم رهبری از طرح شعار اقتصاد مقاومتی، توجه به ظرفیت های بسیار فراوان مردمی و بخش خصوصی درتوسعه کشور است.
وی بابیان اینکه توجه به بخش خصوصی و واگذاری امور به این بخش از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است، افزود: در تهیه طرح تحول شهرستان نیز به ظرفیت های بخش خصوصی در ایجاد تحول درحوزه های مختلف اقتصادی، تولیدی، اجتماعی، فرهنگی، اشتغال و گردشگری توجه ویژه شده است.
مهندس حمیدی اضافه کرد: هیچ شک و تردیدی نیست که مسیر پیشرفت و توسعه کشور همچون دیگر کشورهای جهان از طریق بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های مردمی می گذرد و توجه به این مهم نیز در دستور کار دولت و کارگزاران آن قرار دارد.
وی تصریح کرد: طرح تحول شهرستان گنبدکاووس بر اساس ظرفیت های مختلف اقتصادی، کشاورزی، دامی، صنعت و معدن، گردشگری و ... تهیه شده است و برای نخستین بار نگاه ویژه ای به بخش خصوصی شده است.
در این جلسه همچنین فعالان اقتصادی ضمن بیان نقطه نظرات خود، از توجه و اعتماد دولت به این بخش قدردانی نمودند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1174
  • کد خبر : 2036