عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارند

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی :

توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارند

 مدیر کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان به اتفاق کارشناسان این حوزه با "دکترسیدعباس حسینی "فرماندار شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با تأکید بر تقویت حاشیه شهر ها افزود: توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی وحاشیه شهرها نقش مهمی در کاهش آسیبها و بزه کاری دارد.

 مهندس چراغعلی بااشاره به اینکه استان گلستان مخصوصا شهرستان گرگان پدیده مهاجرت پذیری آن بیش از توان محدود شهر می باشد افزود: با جلوگیری از پدیده مهاجرت تا حدودی می توانم از توسعه وپیشرفت حاشیه شهر جلوگیری کنیم و همین مسله نقش مهمی در کاهش آسیبها ی اجتماعی از قبیل اعتیاد ، تکدی گری و کودکان بی گناه کار دارد

 این دیدارکه به منظور بررسی آخرین وضعیت اجتماعی شهرستان گرگان و همکاری بیشتر حوزه اجتماعی استان با حوزه اجتماعی شهرستان برگزار شد موارد و مشکلات این حوزه پیگیری قرار گرفت.

 در ادامه نشستی نیز با حضور مدیر کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با"کاظمی" معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و کارشناسان این حوزه در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تشکیل گردید.

 لازم بذکر است در این جلسه مقرر شد کارگروه اجتماعی فرهنگی استان و شهرستان گرگان نشستی را به میزبانی فرمانداری در اوایل آذر ماه با حضور کلیه ادارات عضو برگزار نمایند .

 

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 658
  • کد خبر : 27348