عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره فرهنگی ورزشی "نشاط و شادابی و تحکیم خانواده" برگزارمی شود


جشنواره فرهنگی ورزشی "نشاط و شادابی و تحکیم خانواده" برگزارمی شود

جشنواره فرهنگی ورزشی "نشاط و شادابی و تحکیم خانواده" برگزارمی شود

سرپرست دفتر امورزنان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "نشاط و شادابی و تحکیم خانواده" درشهرستان گرگان خبر داد.

فائزه عبداللهی در دومین جلسه ستاد استانی روز ملی خانواده گفت: در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش درخانواده "جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط و شادابی و تحکیم خانواده" ویژه بانوان به همراه فرزندان در پارک جنگلی النگدره شهرستان گرگان با محوریت اداره کل ورزش وجوانان و ستاد روز ملی خانواده برگزار می شود.

وی طی سخنانی بیان داشت : امروزه حافظه خانواده منوط به اطرافیان و خانواده های سنتی نیست ، رسانه ها و فن آوری و فضاهای مجازی و سایبری تاثیرات زیادی بر افراد جامعه دارند و ممکن است موجب فاصله در بین خانواده ها گردد که برنامه های آموزشی در جهت آشنایی با فرصت ها و تهدیدات فضاهای مجازی لازمه خانواده ها می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اوقات فراغت در خانواده اشاره کرد و گفت : اوقات فراغت در واقع آینه فرهنگ یک جامعه است و یکی از شاخصه های رشد و توسعه از طریق اوقات فراغت محک زده می شود.

عبد اللهی خاطر نشان کرد : انسان در زمان اوقات فراغت برای خود برنامه ریزی کرده و علایق و سلایق در همین برنامه ها بروز و ظهور می کند .

گفتنی است : در این نشست مقرر شد از فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان – شهرداری گرگان – صدا و سیما مرکز گلستان – اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی – کمیته امداد امام خمینی (ره) استان – سازمان تبلیغات اسلامی -اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ... با مدیریت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در برنامه های جانبی جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط و شادابی و تحکیم خانواده بهره گیری گردد,

همچنین دستگاههای اجرایی و عضو ستاد به منظور تقویت بنیاد خانواده و آشنایی با فن آوری های روز جهانی، نسبت به اجرای برنامه های آموزشی درخصوص آشنایی با فضاهای سایبری و مجازی بارویکرد فرصت ها و تهدیدهای آن جهت گروه های مخاطب وخانواده های پرسنل خود برنامه ریزی نمایند.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 991
  • کد خبر : 2739