عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام آزمایش مقاومت خاک در پروژه های عمرانی یک ضرورت است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان:

انجام آزمایش مقاومت خاک در پروژه های عمرانی یک ضرورت است

انجام آزمایش مقاومت خاک در پروژه های عمرانی یک ضرورت است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: انجام آزمایشات مقاومت خاک، در پروژه های عمرانی امری بسیار ضروری است.

"قاسم غریب آبادی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان بیان کرد: یکی از اصول اساسی در پدافند غیرعامل استحکامات و مستحکم سازی پروژه هاست که اساس و بیس آن، آزمایش مقاومت خاک برای تحمل وزن بسیار زیاد پروژه ها می باشد.

وی با بیان اینکه رسالت پدافند غیر عامل که ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان نظام و همچنین مقاومت پروژه ها در مقابل بحران های طبیعی است تاکید کرد: اگر بحث استحکامات بصورت دقیق و اصولی در پروژه ها رعایت شود قطعا هیچوقت مشکل سیل ویرانگر جنگل گلستان و یا نشست یکی از مجتمع های مسکن مهر اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه به بحث عداوت و کینه دیرینه دشمنان نظام با ملت شریف ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: طیق فرمایش مقام معظم رهبری دشمن همیشه در حال توطئه و برنامه ریزی بر علیه ماست و ما هم باید همیشه آماده مقابله با این توطئه ها باشیم.

غریب آبادی در پایان از کلیه دستگاههای اجرایی خواست قبل از اجرای پروژه های عمرانی حتما آزمایشات مربوط به مقاومت خاک را بصورت دقیق و عملیاتی انجام دهند تا خدای ناکرده به دلیل سهل انگاری، سرمایه های استان دچار آسیب و تخریب نشود. 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .