عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ذخیره گوشت و مرغ در استان نیاز به ظرفیت سازی بیشتری دارد

مدیرکل پدافند غیر عامل استان:

ذخیره گوشت و مرغ در استان نیاز به ظرفیت سازی بیشتری دارد

ذخیره گوشت و مرغ در استان نیاز به ظرفیت سازی بیشتری دارد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه گلستان در رابطه با ذخیره گندم، برنج و سوخت وضعیت مطلوبی دارد گفت: در خصوص ذخیره گوشت و مرغ هم وضعیت خوب است اما برای رسیدن به وضعیت استاندارد و رعایت اصول پدافند غیرعامل که ذخیره این اقلام برای مدت سه ماه باید انجام پذیرد، نیاز به ظرفیت سازی بیشتری در استان است.

"قاسم غریب آبادی" در حاشیه بازدید از سردخانه ذخیره مرغ نوکنده با اشاره به اهمیت ذخیره سازی اقلام و کالاهای اساسی و حیاتی افزود: استان گلستان دارای رتبه سوم کشور در بحث تولید مرغ است و این ظرفیت بسیار خوبی برای استان به شمار می رود.

این مدیر استانی ضمن تشکر از سرمایه گذارانی که در قالب بخش خصوصی اقدام به ایجاد سردخانه ذخیره گوشت نموده اند اضافه کرد: سردخانه هایی که در حال فعالیت هستند از پتانسیل کافی برای ذخیره مورد نیاز برخوردار می باشند اما به دلیل عدم وجود سرمایه در گردش، امکان استفاده از همه ظرفیت سردخانه ها وجود ندارد که این امر مستلزم توجه مسئولین ذیربط برای حل مشکلات مالی سرمایه گذاران است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان در پایان اعلام کرد: با تاکید و پیگیریهای مستمر استاندار محترم بعنوان رییس شورای پدافند غیر عامل استان و معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی بعنوان جانشین شورا، در صورت بروز هر گونه بحران اعم از طبیعی و... استان گلستان این آمادگی را دارد که برای مدت حداقل دو ماه نیازهای مردم را بصورت کامل مرتفع نماید که این موضوع نشان دهنده حساسیت و توجه مسئولین ارشد استان به اصول پدافند غیر عامل می باشد.  

ذخیره گوشت و مرغ در استان نیاز به ظرفیت سازی بیشتری دارد

 

ذخیره گوشت و مرغ در استان نیاز به ظرفیت سازی بیشتری دارد

                                                


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .