عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان علی آباد نیازمند توجه ویژه در مباحث پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان:

شهرستان علی آباد نیازمند توجه ویژه در مباحث پدافند غیرعامل است

شهرستان علی آباد نیازمند توجه ویژه در مباحث پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: شهرستان علی آباد کتول با توجه وجود نیروگاه سیکل ترکیبی 1450 مگاواتی برق و برخی دیگر از پروژه های مهم استان نظیر سد کبودوال، نیازمند توجه ویژه به رعایت مباحث پدافند غیرعامل است.

"قاسم غریب ابادی" در نشست با کارشناسان فرمانداری علی اباد اظهار داشت: شهرستان علی اباد یکی از قطبهای مهم کشاورزی استان است که باید در حوزه های زیستی نیز مباحث پدافند غیرعامل در این منطقه رعایت شود.

وی در ادامه با توجه به تنوع قومیتی در شهرستان علی آباد، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را جهت ایجاد اختلاف بین قومیتها و مذاهب در قالب جنگ نرم به کار گرفته اند، از این رو لازم است به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و همچنین سیاستهای خردمندانه و وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان، تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی، در چهارچوب همین سیاستها و در راستای ایجاد وحدت هر چه بیشتر بین مردم منطقه تلاش نمایند.

غریب آبادی با تأکید بر لزوم آمادگی همیشگی در استان و شهرستان، خاطرنشان کرد: تمامی استانها و شهرستانهای کشور باید تدابیری را اتخاذ نمایند تا در هنگام بروز بحران و شرایط حساس و در صورتی که به هر ترتیبی ارتباط با مرکز قطع شد، برای حداقل مدت سه ماه خودکفا بوده و بتوانند روی پای خود بایستند.

وی افزود: ذخیر سه ماه اقلامی نظیر گندم، برنج، گوشت، سوخت و ... که از ضروریات زندگی مردم است باید در هر استانی وجود داشته باشد که ما در استان گلستان مشکلی از این حیث نداریم و ذخیره سه ماهه اقلام ضروری در استان وجود دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه فرمانداریها مهمترین نقش را در هر شهرستانی به منظور ایجاد رضایتمندی بین مردم ایفا می کند، گفت: باید با کار و تلاش مستمر و خدمت رسانی مناسب به مردم، سبب رضایتمندی آنها را فراهم آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در تأسیسات زیربنایی و پروژه های حساس، هر گونه احتمال حمله و تجاوز نظامی دشمن را خواهد گرفت.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .