عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی تمامی بودجه های سال ۹۷ شهرداریهای استان توسط کمیته بررسی بودجه دفترشهری استانداری

محمد حمیدی خبر داد؛

بررسی تمامی بودجه های سال ۹۷ شهرداریهای استان توسط کمیته بررسی بودجه دفترشهری استانداری

بررسی تمامی بودجه های سال ۹۷ شهرداریهای استان توسط کمیته بررسی بودجه دفترشهری استانداری

اولین نشست صمیمی و دیدار مدیران تابعه معاونت عمرانی استانداری و شهرداران ۳۰ گانه شهرهای استان با مهندس غراوی، معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه در فصل تصویب و بررسی بودجه های پیشنهادی شهرداریها جهت سال ۹۷ هستیم خبر داد: کمیته بررسی بودجه متشکل از کارشناسان خبره دفترشهری استانداری و شهرداریها ، مسوولین مالی و ذیحسابان هر شهرداری ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ؛ بزودی در دو منطقه شرق و غرب استان مستقر و به تفکیک و به دقت تمامی بودجه های پیشتهادی سال آتی هر شهرداری را مورد بررسی و واکاوی قرار خواهد داد که ضروریست حتما درآمدهای واقعی در بودجه پیش بینی گردد.

محمد حمیدی همچنین گفت : درسال جاری ؛ دولت محترم مجموعا بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دستگاههای اجرایی به شهرداریها کمک کرد.

وی گفت : در سال ۹۵ بیش از دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار فقط برای آتش نشانیهای شهرداریهای استان داشتیم که لذا کار احداث ۱۲ ساختمان و نیز تکمیل ۴ ساختمان آتش نشانی در شهرداریهای استان آغاز و هم اکنون اکثر آنها بالغ بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با پرداخت سهم داخلی شهرداری بزودی همگی تکمیل و قابل بهره برداری خواهند بود.

مدیرکل دفترشهری استانداری همچنین اعلام‌کرد ؛ آزمون تبدیل وضعیت آتی شهرداریها صرفا جهت نیروهای قراردادی که دارای مجوزهای ورود قانونی لازم بوده اند برگزار خواهد شد و نیروهای شرکتی و روزمزد براساس آخرین بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور از شرکت در آزمون منع گردیده اند.

گفتنی است در این نشست ، شهرداران شهرهای تابعه استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه پس از استماع سخنان دیگر مدیران حاضر در جلسه ، جمع بندی و بیان تذکرات و تاکیدات لازم از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی صورت پذیرفت.


بررسی تمامی بودجه های سال ۹۷ شهرداریهای استان توسط کمیته بررسی بودجه دفترشهری استانداری



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 632
  • کد خبر : 41608