عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین پارک بانوان استان 12 بهمن افتتاح می‎شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

نخستین پارک بانوان استان 12 بهمن افتتاح می‎شود

مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری گلستان از افتتاح نخستین پارک بانوان استان در 12بهمن‎ماه جاری خبر داد.

فائزه عبداللهی در چهارمین کارگروه بانوان و خانواده که در استانداری گلستان برگزارشد با تبریک سی وششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارکرد: پارک بانوان استان گلستان یکی از منحصر به فردترین پارک‎ها در کشور است چنان که یک فضای عمومی برای سپری کردن اوقات فراغت در کنار این پارک تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه 533 برنامه در دهه‌فجر امسال در سطح استان پیش‎بینی شده است، تصریح کرد: برنامه‎های متنوعی در بخش‎های آموزشی، نمایشگاهی و همایش تدارک دیده شده است.

مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری گلستان از سازماندهی نهادهای دولتی و غیردولتی در برنامه‎های دهه‌فجر خبر داد و افزود: مشارکت مردمی را نیز در برگزاری آئین بزرگداشت دهه‌فجر خواهیم داشت.

عبداللهی بیان داشت: برای نخستین‎بار نمایشگاه منطقه‎ای با محوریت مشارکت بانوان محور توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی مشهدمقدس برگزار می‎شود، این برنامه ویژه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بوده که از 14 لغایت 18 بهمن به میزبانی مشهدمقدس برگزار می‎شود.

وی خواستار حضور پرشور بانوان و کارآفرینان گلستانی در این نمایشگاه شد و اظهار کرد: کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی می‎توانند دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان بگذارند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه تعدادی غرفه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نمایشگاه مذکور پیش‎بینی شده است، گفت: برخی از تولیدات و صنایع‌دستی استان به فراموشی سپرده شده است به طور مثال یک‌صد مورد سوزن‎دوزی در استان به 15 مورد تقلیل یافته است.

عبداللهی بر ضرورت تقویت بازاریابی در استان تاکید کرد و گفت: تولیدات خانگی باید مورد توجه قرار بگیرد البته برخی دستگاه‎های اجرایی نظیر فنی و حرفه‎ای در بازارسازی مجازی ورود پیدا کردند تا محصولات را در بازارهای بین‎المللی عرضه کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه منطقه‎ای سالانه دو بار برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: لازم است شناسایی افرادی که فعالیت‎های مختلفی در راستای صنایع‌دستی و تولیدات خانگی انجام می‎دهند در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام مسئول در خصوص مصوبات ورزشی در کارگروه بانوان و خانواده استان گفت: سرانه فضاهای ورزشی استان در مقایسه با کشور کم نیست ولی توزیع سرانه ورزشی عادلانه نبوده است.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 972
  • کد خبر : 5571