عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار در دهه فجر برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار در دهه فجر برگزار می شود

مدیرکل دفتر امورزنان وخانواده استانداری گلستان از برگزاری نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار ویژه گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي بامحوريت تبيين نقش­ آفريني زنان در اقتصاد مقاومتي خبر داد.

فائزه عبداللهی در جلسه گروه کاری اشتغال با اشاره به شعار سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»  و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: دراقتصاد و فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروه­های گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه­ها نقش آفرینی کنند.

وی افزود: دفتر امور زنان و خانواده وزارت كشور و دفتر امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت با همكاري سایر دستگاه­های مرتبط و دفاتر متناظر در استان­ها و  همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ، اولین نمایشگاه­های منطقه­­ای مشاركت زنان در توسعه پايدار را با تأكيد بر اقتصاد مقاومتي در هفت منطقه كشور به میزبانی استانهاي اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه و گیلان به‌طور هم­زمان برگزار خواهد نمود.

عبداللهی بیان داشت : نمایشگاه­های منطقه ­­ای مشاركت زنان در توسعه پايدار در استان خراسان رضوی با حضوراستانهای گلستان ,سیستان و بلوچستان ,خراسان شمالی و خراسان جنوبی از 14/ 11 /93 الی 18/ 11 /93 در محل نمایشگاههای بین المللی مشهد مقدس برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد : دراین نمایشگاه که برای اولین باردردهه مبارک فجر برگزارمی شود زنان بازرگان , صنعتگر و ...  استان گلستان در عرصه های مختلف تولیدی ,تبدیلی و صنایع دستی و ... به  عرضه محصولات خود می پردازند .

فائزه عبداللهی تاکید کرد : با توجه به اینکه مشکل بازار یابی در بخش های مختلف تولید وجود دارد لازم است بازار سازی را مقدم بر بازار یابی نماییم.

وی با بیان اینکه بخش رقابت بسیار فعال است خاطر نشان کرد : برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد بازار جدید برای محصولات داخلی استان است قیمت مناسب با کیفیت بالا و داشتن استانداردهای لازم ضامن موفقیت در عرصه رقابت است.

وی هدف از برگزاری  این نمایشگاه را زمینه‌سازی مؤثر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور با تأکید بر حرکت‌های جهادی توسط بانوان فعال؛ايجاد روح همكاري ملي و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در زنان و به تبع آن در جامعه؛تقويت تعامل بين دستگاهي با توجه به مقتضیات منطقه‌ای و استانی، توجه به توسعه اشتغال در سطح منطقه‌ به ويژه مناطق محروم؛تقويت بنيه اقتصادي خانوارها با تأكيد بر خانواده­هاي زن سرپرست عنوان کرد.

شایان ذکراست نشست گروه کاری اشتغال با حضوراعضای گروه کاری و مدیرکل سازمان صنعت ,معدن و تجارت استان در این سازمان برگزار شد.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : Banovan1403
  • بازدید : 1001
  • کد خبر : 5508