عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان افتتاح شد

ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان افتتاح شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون قضایی سازمان زندانهای کشور و جمعی از مدیران استان و شهرستان در سایت اداری گرگان افتتاح شد.

"علی اصغر طهماسبی" در آیینی که به همین منظور برگزار شده بود طی سخنانی گفت: در دهه فجر انقلاب شاهد بهره برداری 935 پروژه فرهنگی، ورزشی، تولیدی و اشتغالزا در استان گلستان هستیم که اگر با احتساب پروژه هایی که در هفته دولت در استان به بهره برداری رسیده ، محاسبه کنیم می بینیم که به طور متوسط روزانه شاهد افتتاح 4 پروژه در استان گلستان بوده ایم.

وی ادامه داد: تمام این موفقیت هایی که امروز در کشور شاهد آن هستیم در سبد نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدای انقلاب است و به پای هیچ جریان سیاسی خاصی نوشته نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: وظیفه همه ماست تا دستاوردها و ظرفیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم و دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان و بازگو نمودن خدمات نظام است.

طهماسبی با اشاره به پیشرفتهای علمی دانشمندان ایران اسلامی در حوزه های مختلف گفت : سردمداران استکبار و رژیم صهیونیستی بارها سعی کرده اند تا از طریق حمله های سایبری و با استفاده از بدافزارهای طراحی شده، خللی در برنامه تأسیسات صلح آمیز هسته ای ما وارد کنند، اما هر بار با دانش جوانان این مرز و بوم، حمله های آنها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی تأکید کرد: این یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است که بسیاری از علوم را از انحصار قدرتهای استکباری خارج و با بومی سازی آنها امروز دنیا، ایران اسلامی را به عنوان یک کشور ابرقدرت و تعیین کننده در مبادلات بین المللی پذیرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: ما مفتخریم به اینکه مدیران پرتلاشی داریم و به مردم اطمینان می دهیم که دولت تدبیر و امید به دنبال حل مشکلات آنهاست و ان شاالله این مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

در پایان این مراسم حاضران با حضور در زندان امیر آباد گرگان به افتتاح چند پروژه پرداختند که افتتاح خوابگاه ممدجویان نیمه باز، افتتاح زمین چمن فوتبال، زمین والیبال و فوتبال ساحلی و افتتاح بند قرنطینه بهداشتی زندانیان از مهمترین این پروژه ها بود.

کلنگ زنی احداث ایزوله زندان، بازدید از کلاسهای حرفه آموزی و کارگاههای تولیدی مدد جویان، شرکت در اختتامیه مسابقات حفظ قرآن مدد جویان، بازدید از پروژه بازداشتگاه 200 نفری با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی و بازدید از سایر قسمتها و بندهای محکومین از دیگر برنامه های معاون استاندار، معاون قضایی سازمان زندانهای کل کشور و سایر مسئولان حاضر در این مراسم بود.

ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان افتتاح شد

 

ساختمان ستادی اداره کل زندانهای استان افتتاح شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .