عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عاشورا در مسیر تاریخ جریان دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان:

عاشورا در مسیر تاریخ جریان دارد

عاشورا در مسیر تاریخ جریان دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حوادث عاشورا مربوط به یک زمان و مکان نبوده بلکه در مسیر تاریخ در جریان است.

آیت الله “سیدکاظم نورمفیدی” در جلسه شورای اداری استان گلستان که به منظور تودیع استاندار پیشین استان برگزار شد، افزود: امروز همه مسلمانان و فرهیختگان امت اسلامی وظیفه دارند تا نورانیت سید الشهدا را آشکار کنند و در مقابل چشم جهانیان قرار دهند.
به گفته وی، اگر چه در حادثه عاشورا امام حسین (ع) شهید شد اما خواب خوش را از سلاطین جور گرفت.
وی تصریح کرد: امروز جامعه و تمام بشریت نیازمند به امام حسین(ع) هستند و امروز نه فقط مسلمانان و شیعیان بلکه دنیا به دنبال یک انسان کامل است و نیاز دارد تا آن انسان کامل را برای خود الگو قرار دهد.
وی ادامه داد: عاشورا جنگ دو قدرت نبود بلکه جنگ بین عدالت و ظلم، جنگ بین حق طلبی و ظلم کشی، جنگ بین انسان دوستی و انسان کشی بود.
نورمفیدی گفت: امروز همه مسلمانان وظیفه دارند تا از چهره امام حسین (ع) تابلویی بسازند تا همه جهانیان بتوانند آن را ببینند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دفاعیه هایی که از امام حسین (ع) صورت می گیرد نباید فرقه ای باشد بلکه باید اسلامی و انسانی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات استاندار پیشین اشاره کرد و گفت: دوران خدمت استاندار سابق گلستان جای تقدیر و تشکر دارد، زیرا استاندار سابق یک مدیر با صلابت و سالمی بود که توانست در طول این چند سال مسائل را با جدیت پیگیری کند.
امام جمعه گرگان افزود: هر انسانی که دارای مسئولیت می شود نباید هیچ گونه کوتاهی انجام دهد و باید تمام توان خود را به کار گیرد.
وی یادآور شد: با توجه به این که یک انسان ممکن است از سوی دولت بازنشسته شود اما از نظر اسلام تا زمان مرگ بازنشسته نمی شود.
نورمفیدی با اشاره به استاندار جدید گلستان، گفت: باتوجه به اینکه داشتن همکاری و هماهنگی در استان بسیار مهم است، استاندار نیز باید هم صدا باشد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به هماهنگ بودن، تصریح کرد: هر صدایی که در استان بلند شود و بخواهد تفرقه بیندازد خیرخواهی نخواهد بود و باید برای رسیدن به توسعه وسعادت استان همه دست به دست هم دهیم اگر چه کارهای زیادی صورت گرفته اما باز هم نیازمند به همکاری و هماهنگی است.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2667
  • کد خبر : 370