عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید بدهی های جاری خود را بپردازند

تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید بدهی های جاری خود را بپردازند

همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید بدهی های جاری خود را بپردازند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه واحدهای تولیدی و صنعتی استان می بایست، بدهی های جاری خود را از جمله هزینه های آب، برق، گاز و تأمین اجتماعی را در مدتهای تعیین شده و مقرر بپردازند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان اظهار داشت: مشکل بدهی واحدهای تولیدی و صنعتی به دستگاههایی نظیر شرکت گاز، برق ،آب و تأمین اجتماعی از مدتها قبل وجود داشته و برخی از این واحدها با عدم پرداخت بموقع بدهی های خود باعث انباشتگی میزان بدهی و عدم توان پرداخت آن شده اند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات و کارگاههایی که بالای 500 میلیون تومان بدهی دارند باید فیشهای جاری خود را به روز پرداخت کنند و ما نیز تدبیری خواهیم اندیشید تا بدهی انباشته آنها، در چند نوبت مشخص پرداخت گردد.

رئیس کمیسیون کارگری استان ادامه داد: وظیفه ما به عنوان نماینده دولت در استان گلستان این است تا در این جلسات به تدبیر و راه حلی برسیم که در این بین هم مطالبات دولت پرداخت شود و هم کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی استان دچار رکود و پیامدهای حاصل از آن نشوند.

طهماسبی تأکید کرد: عدم پرداخت مطالبات دستگاههای وابسته به دولت توسط کارخانجات و کارگاههای تولیدی و صنعتی، دست مسئولین را در اجرای پروژه های عمرانی ، تولیدی و اشتغالزا خواهد بست و استان را با چالش مواجه خواهد ساخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاران این بخش گفت: خواهشی که از دستگاههای اجرایی و صاحبان تولید و صنعت استان داریم این است که در تمام تصمیم گیری ها، قشر پرتلاش و زحمتکش کارگری را مورد توجه قرار دهند و تصمیمی نگیرند که خدای نکرده به ضرر آنها تمام شود.  

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .