عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد شد

با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: معمولا افراد سودجو، معترض و لا ابالی از فرصت چهارشنبه آخرسال سوء استفاده کرده و با ایجاد زمینه برای خودنمایی مقطعی، تحریک حس ماجراجویی بعضی از افراد و همچنین سودجویی کاذب و غیرقانونی، اقدام به توزیع و استفاده از مواد محترقه، منفجره و آتش زا می کنند که خطرات آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

"حیدرعلی احمدی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان و شهرستانها، با هماهنگی حوزه قضایی با هنجارشکنان احتمالی چهارشنبه آخر سال برخورد خواهند نمود.

وی ادامه داد: همچنین اقدامات کنترلی نیروی انتظامی به منظور شناسایی و برخورد قانونی با وارد کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه، منفجره و آتش زا در سطح استان صورت گرفته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: بررسی حوادث و اتفاقات رخ داده در سنوات گذشته حاکیست، خسارات جانی و مالی قابل توجه و جبران ناپذیری به بیماران، خانواده ها، افراد خردسال و نوجوانانی که از آثار مرگبار مواد محترقه و آتش زا بی اطلاعند، وارد شده است.

احمدی اضافه کرد: ضروری است خانواده ها نسبت به کنترل و مراقبت از جوانان و نوجوانان خود حساس باشند و بزرگان محله ها در شهرها و روستاها با نیروهای انتظامی، در استمرار نظم و انضباط اجتماعی همکاری نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخرسال همزمان با ایام فاطمیه است و حفظ حرمت این ایام نیز لازم و واجب می باشد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .