عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاکسازی 20 نقطه آلوده در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

پاکسازی 20 نقطه آلوده در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

پاکسازی 20 نقطه آلوده در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پاکسازی 20 نقطه آلوده استان در دستورکار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که از طریق کمیته مقابله 6 نقطه با محوریت مرکز استان و 14 نقطه در شهرستانها با محوریت فرمانداریها پاکسازی خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مشترک (کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد و کمیته فرهنگی و پیشگیری) استان گلستان اظهار کرد: ما در سال 94 سه نقطه آلوده اصلی استان شامل دو نقطه در گرگان و یک نقطه آلوده را در گنبد با کمک نیروی انتظامی و دستگاههای مرتبط پاکسازی کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در گذشته در برخی از نقاط آلوده مثل قزاق محله نومل حتی یک زمین ورزشی خاکی هم وجود نداشت که با پیگیریهای شورا و درایت و دستور استاندار محترم، ایجاد فضای ورزشی در نقاط آلوده، در دستور کار شورا قرار گرفت که این مهم با مشارکت خیرین و دستگاههای عضو شورا به سرانجام خواهد رسید.

رئیس کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد استان یادآور شد: ما با داشتن 936 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در جهان، در پیشانی مبارزه با مواد مخدر قرار داریم و تا کنون نزدیک به 4 هزار شهید و جانباز را در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم نموده ایم.

طهماسبی اضافه کرد: امروز ما با امکانات محدود چه از لحاظ منابع مالی و چه به لحاظ نیروی انسانی به جنگ غول چند سر مواد مخدر رفته ایم و در این راه به کمک و نقش آفرینی همه دستگاهها و خود مردم نیازمندیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: نزدیک به 700 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و همایش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان تدبیر شده و به اجرا در خواهد آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر جدیت هر چه تمام در امر مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در کنار مبارزه همه جانبه باید پیش گیری را در اولویت کار خود قرار دهیم.

طهماسبی در پایان بر استفاده از ظرفیت مساجد در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: اگر از تمام ظرفیت های خود برای آموزش و فرهنگسازی استفاده کنیم، آمار اعتیاد در جامعه با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد.

پاکسازی 20 نقطه آلوده در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .