عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر

 پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر

استاندار گلستان با اشاره به خدمات ارزنده جمعیت هلال‌احمر در سطح ملی و بین المللی در پیام تبریکی، فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر را تبریک گفت.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، پیام تبریک دکتر علی محمد زنگانه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر(۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه) به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت به همنوع و احساس مسئولیت انسان های شریف، تلاشگر و سختکوش گره خورده است، انسان هایی از جنس فرشتگان که در سخت‌ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان بوده و به یاری حادثه دیدگان می شتابند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از بدو شکل گیری، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با امدادرسانی های به موقع، سفیر نجات جان‌ها باشد و با تربیت امدادگران متخصص برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی می کوشد تا‌ نجات بخش آحاد جامعه در حوادث و بحران ها باشد.

طی سال‌های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر و موفقیت های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی در زمینه امدادرسانی به موقع بودیم، در سطح استان نیز این جمعیت با مدیریت حرفه ای در تمام‌ شرایط و بحران ها هرجایی که مردم نیاز دارند حضور موثر داشته و از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم دریغ نورزیده و حداکثر تعامل و هماهنگی را با دستگاه ها داشته است.

به عنوان نمونه در ماموریت مهم این عزیزان، در پیدا کردن یسنا دختر کلاله ای با تلاش های شبانه روزی کام همه مردم ایران را شیرین کردند. همچنان که در نوروز بهترین خدمات را به مسافرین نوروزی ارائه کردند. در تمامی حوادث دیگر از جمله سیل ها و آبگرفتگی، سطح جاده ها دلاورانه در کنار مردم بودند.

اینجانب ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام آوران راستین عرصه خدمت، هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ، آغاز هفته هلال احمر و یکصد و دومین سال تاسیس این نهاد مردمی که به شعار "با مشارکت شما سربلندیم" مزین شده را صمیمانه به کارکنان، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان تبریک عرض نموده و با درود به ارواح پاک شهدای ایران اسلامی، عزت روزافزون را برای این عزیزان از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .