عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است

در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه مختلف در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

"علی اصغر طهماسبی" در اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی استان در سال 95 که با موضوع "بررسی نحوه اطلاع رسانی و محسوس کردن خدمات دولت تدبیر و امید" برگزار شد، اظهار کرد: طی سه سال گذشته خدمات ارزنده و دستاوردهای بسیار بزرگی در کشور و استان گلستان انجام شده، اما متأسفانه اطلاع رسانی خوبی پیرامون این خدمات صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: دولت ها مجری خدمت رسانی به مردم هستند، هر دولتی با شعاری می آید و روزی جایش را به دولت دیگری خواهد داد، باید توجه داشته باشیم که تمامی دستاوردها در سبد نظام صورت می گیرد و چنانچه به آنها چوب حراج بزنیم یا بی تفاوت از کنار آن عبور کنیم، به نوعی ضربه به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده ایم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم دولت دکتر روحانی مظلوم ترین دولت ها از ابتدای پیروزی انقلاب است و امروز می بینیم که علی رغم تمامی پیشرفت ها، از اقدامات ارزنده دولت نه تنها اطلاع رسانی درستی صورت نمی گیرد، بلکه با بداخلاقی های سیاسی بسیاری از این خدمات وارونه جلوه داده می شود.

طهماسبی اضافه کرد: در این بین ما وظیفه داریم آستین همت بالا بزنیم و روابط عمومی های دستگاهها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیران، باید خدمات و دستاوردهای حوزه های کاری خود را به اطلاع عموم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه تأکید کرد: حال که دولت تریبون و رسانه ای در اختیار ندارد خودمان باید رسانه دولت باشیم.

وی یادآور شد: دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است و اگر بخواهیم جامعه را از تحولات و رویدادهای داخلی بی اطلاع بزاریم، این اخبار به سرعت توسط رسانه های بیگانه و با سلیقه آنها به اطلاع مردم خواهد رسید که این اصلاً به نفع نظام نیست.

طهماسبی در ادامه گفت: توقع ما این نیست که کار نکرده را بخواهید اطلاع رسانی کنید یا آمار غیر واقعی به مردم ارائه دهید، ما از شما انتظار داریم عملکرد و اقدامات خود را به گوش مردم برسانید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به سالروز پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیان کرد: پس روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و کسب پیروزی بزرگ برجام، جامعه به یک امید و آرامش نسبی رسیده و همه ما وظیفه داریم این نعمت آرامش و امید را که به آسانی هم به دست نیامده حفظ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بارها گفته ایم که ما هیچ حیاط خلوتی در استانداری گلستان نداریم و همه اطلاعات و اخبار تا جایی که به امنیت استان لطمه وارد نکند، اطلاع رسانی خواهد شد.

در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است

در دولت تدبیر و امید حدود 6 هزار پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .