عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 4 هزار و 435 پروژه، ارمغان دولت تدبیر و امید در گلستان


4 هزار و 435 پروژه، ارمغان دولت تدبیر و امید در گلستان

4 هزار و 435 پروژه، ارمغان دولت تدبیر و امید در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: چهار هزار و 435 پروژه طی دو سال و نیم، ارمغان دولت تدبیر و امید در استان گلستان بوده است.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: در حالی در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسر می بریم که طی این سالها کارهای بسیار زیادی انجام شده و همه ساله شاهد افتتاح پروژه های زیاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اشتغالزایی در سطح کشور و استان گلستان هستیم.

وی تصریح کرد: در سال 1392 بالغ بر 2 هزار و 131 پروژه با اعتباری بالغ بر 549 میلیارد تومان، سال 1393 تعداد یک‎هزار و 523 پروژه با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و 938 میلیارد تومان و سال 1394 در هفته دولت 781 پروژه با اعتبار 304 میلیارد تومان در جهت توسعه و آبادانی استان گلستان به ثمر نشسته است.

طهماسبی در ادامه از دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا لیست پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی را به استانداری ارائه کنند تا راستی‎آزمایی پروژه‎های عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی که قرار است در دهه فجر انجام شود در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان بر لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دو انتخابات مهم و حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: با همدلی و همزبانی در نظارت و اجرای فرایند انتخابات، ان شاءالله زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را در هفتم اسفندماه فراهم خواهیم کرد.

4 هزار و 435 پروژه، ارمغان دولت تدبیر و امید در گلستان

 

4 هزار و 435 پروژه، ارمغان دولت تدبیر و امید در گلستان


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .