عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ما در دولت تدبیر و امید تعدد احزاب را عین امنیت می دانیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ما در دولت تدبیر و امید تعدد احزاب را عین امنیت می دانیم

ما در دولت تدبیر و امید تعدد احزاب را عین امنیت می دانیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اگر احزاب در چهارچوب قانون حرفشان را راحت بزنند، این حرفها ودیدگاهها هیچگاه آتش زیر خاکستر نخواهد شد بنابراین ما در دولت تدبیر و امید اعتقاد داریم، تعدد احزاب عین امنیت است.

"علی اصغر طهماسبی" در دیدار با اعضای حزی اراده ملت، افزود: تمام احزاب و تشکل های سیاسی پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر جناحی، مورد حمایت ما قرار دارند.

وی با بیان اینکه احزاب باید تریبون مردم و مستضعفان باشند، خاطرنشان کرد: شما باید پل ارتباطی بین ملت و دولت باشید نه تریبون جناح ها و حس آرامش و امید را به جامعه منتقل نمایید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: احزاب باید اتاق فکر کارگزاران باشند و به مسئولان و دولتمردان ایده دهند.

طهماسبی با تأکید بر ضرورت شناسنامه دار شدن همه احزاب استان، گفت: 105 حزب در استان گلستان به فعالیت مشغولند که از این تعداد 29 حزب نسبت به اخذ مجوز و شناسنامه دار کردن خود اقدام نموده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به تجربه دولت های قبل، دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی، رویکرد قابل قبولی داشته، افزود: فعال نمودن احزاب و تشکل های سیاسی و اینکه قریب به 520 سخنران برجسته کشوری با دیدگاههای سیاسی مختلف و از جناحهای سیاسی متفاوت به استان گلستان می آیند و با کمترین حاشیه ای به بیان دیدگاه هایشان می پردازند، نشاندهنده اوج بالندگی سیاسی استان در دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با اشاره به هجمه های اخیر که نسبت به دولت تدبیر و امید وارد شده است، یادآور شد: بسیاری از این موارد در گذشته مطرح بود اما جریانی همسو با دولت های نهم و دهم اجازه رسانه ای شدن و افشاگری پیرامون فساد های گسترده مالی و اختلاص های چند میلیاردی را نمی داد.

ما در دولت تدبیر و امید تعدد احزاب را عین امنیت می دانیم

ما در دولت تدبیر و امید تعدد احزاب را عین امنیت می دانیم


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .