عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد

تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متأسفانه رصد درستی روی فعالیت شبکه های اجتماعی صورت نمی گیرد و عده ای با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به تشویش اذهان عمومی، تهمت های دروغ، توهین به شخصیت های نظام و ... می کنند که پیگرد قانونی دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با موضوع قانونمداری شبکه های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: انتظار ما از مجموعه پلیس فتا و دستگاه قضایی این است که متخلفان و قانون شکنان در این حوزه شناسایی و برابر قانون مجازات شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان، ادامه داد: استان گلستان دارای تمامی مؤلفه های امنیتی از جمله اقوام، مذاهب و مرز است و چنانچه رصد درستی روی محتوای فعالیت گروهها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی صورت نگیرد، ممکن است با تقویت قومیت گرایی و تعصبات مذهبی، در حوزه های اجتماعی و امنیتی با چالش هایی مواجه شویم.

وی با اشاره به آغاز چهارمین سال فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: قطعاً هر چه ما به انتخابات نزدیکتر شویم موج تخریب ها و انتقادات بر علیه دولت بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه دولت هیچ حیاط خلوتی ندارد، بیان کرد: ما بارها تأکید کرده ایم که هیچ خط قرمزی در مجموعه استانداری نداریم و تمامی اخبار را بصورت شفاف به اطلاع عموم می رسانیم.

طهماسبی اضافه کرد: ما نقد را می پذیریم به شرطی که این نقد در فضایی منصفانه و سازنده مطرح شود تا ما هم بتوانیم با تمرکز روی آن، نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: ما یک کشور متمدن و دارای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستیم و توهین به اشخاص هیچ جایی در فرهنگ ما نداشته و ندارد ضمن اینکه در قانون مجازات های اسلامی نیز صراحتاً به این موضوع پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به فعالان شبکه های اجتماعی، گردانندگان گروهها و مدیران کانال ها این است که فعالیتشان قانونمند و در چهارچوب قوانین کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص دکتر روحانی نسبت به هجمه ها و توهین ها مدارا و رفعت بوده است و ایشان ضمن سکوت اختیار کردن در مقابل تمامی این توهین ها به موقع جواب مخالفان خود را خواهند داد.

تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد

تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد

تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی پیگرد قانونی دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .