عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان:

روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند

روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی ها محور توسعه در همه سازمانها و ارگان ها اعم از دولتی و غیر دولتی به شمار می روند و به دلیل نوع نگاهی که در حوزه کاری خود دارند، می توانند در تصمیم گیری های کلان و مدیرتی سازمان نقش آفرینی کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای" و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: جهان امروز، جهان ارتباطات و انفجار اطلاعات است و در چنین فضایی نقش روابط عمومی ها به واسطه وظیفه اطلاع رسانی اخبار حوزه های کاری، بسیار خطیر و تعیین کننده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: اگر چه روابط عمومی ها باید همچون رسانه ای فعال در اطلاع رسانی عمل کنند، اما وظایفی فراتر از این نیز وجود دارد و شما می بایست چشم بینا و چراغ هدایت مدیران مجموعه خود باشید.

وی با بیان اینکه امروز بواسطه کثرت رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه زیر ذره بین افکار عمومی قرار دارند، گفت: اعتقاد داریم مخفی کاری فایده ای جز زیاد کردن هزینه ها ندارد و روابط عمومی ها باید توجه داشته باشند که هیچ حیاط خلوتی در حوزه اطلاع رسانی برای خود قائل نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: درز اطلاعات و اخبار با وجود ابزارهای نوین، تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی به راحتی اتفاق می افتد و عده ای نیز همواره در کمین چنین فرصتهایی برای تخریب، سوء استفاده و بزرگنمایی نکات منفی هستند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: باید فضای اطلاع رسانی به گونه ای باشد که با طرح انتقادهای سازنده و پرهیز از هرگونه بداخلاقی، در مسیر توسعه هر چه بیشتر استان و کشور گام برداریم.

وی در پایان بیان کرد: توسعه انسانی و فرهنگی، اساس توسعه در حوزه های دیگر است و اگر ما انسان توسعه یافته ای باشیم می توانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم.

روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند

روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند

روابط عمومی ها محور توسعه در سازمانها به شمار می روند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .