عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر از ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان

توسط رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان انجام شد:

تقدیر از ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، کارگاه آموزشی و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با موضوع «روابط عمومی و کارکردهای رسانه» در سالن همایش استانداری گلستان برگزار شد.

در این نشست ، طهماسبی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان، دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان و تمامی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

در ابتدای کارگاه آموزشی، نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان در خصوص اطلاع رسانی در شبکه های مجازی سخن گفت سپس طبرسا از مدرسین دانشگاه به تبیین نقش عکاسی در روابط عمومی پرداخت.

در ادامه جلسه، طهماسبی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رییس شورای اطلاع رسانی استان ضمن ایراد سخنرانی در حوزه فعالیت های روابط عمومی ها به این نکته که روابط عمومی ها محور توسعه در همه سازمانها و ارگان ها اعم از دولتی و غیر دولتی به شمار می روند و به دلیل نوع نگاهی که در حوزه کاری خود دارند، می توانند در تصمیم گیری های کلان و مدیرتی سازمان نقش آفرینی کنند، تاکید نمودند

. در پایان این کارگاه آموزشی از مدیران چهار دستگاه اجرایی استان از جمله ، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، دکتر برزعلی، به دلیل تمرکز بر رشته های مدیریت روابط عمومی و خبرنگاری و ایجاد پرتال اطلاع رسانی جامع در راستای دولت الکترونیک و حضور فعال و چشم گیر در شورای اطلاع رسانی استان، تقدیر به عمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .