عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست اداره كل امور امنيتي و انتظامي استانداري منصوب شد

با حكم استاندار گلستان:

سرپرست اداره كل امور امنيتي و انتظامي استانداري منصوب شد

طي حكمي از سوي دكتر صادقلو استادار گلستان ، "علي اكبر آقايي" به سمت سرپرست اداره كل امور امنيتي و انتظامي استانداري گلستان منصوب شد.

در متن اين حكم آمده است : جناب آقاي علي اكبر آقايي با توجه به تجربه ، تعهد و تخصص جنابعالي ، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست دفتر امور امنيتي و انتظامي منصوب مي شويد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال در راستاي برنامه هاي دولت تدبير و اميد ، با استفاده از ظرفيتهاي لازم در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت قانونمداري و اعتدال در جهت دستيابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مؤيد باشيد.
علي اكبر آقايي متولد سال ۱۳۴۵ در شهرستان گاليكش و داراي دكتراي مديريت استراتژيك از دانشگاه عالي دفاع ملي مي باشد.
عضويت هيأت علمي دانشگاه گلستان ، همكار علمي كميسيون سياسي و دفاعي مجمع تشخيص مصلحت نظام ، همكار علمي مركز مطالعات راهبردي وزارت دفاع ، همكاري در نهاد رياست جمهوري و شوراي عالي امنيت ملي از جمله سوابق وي مي باشد.
آقايي : تحقق الگوي نظام مردم سالاري ديني هدف اصلي جمهوري اسلامي است
سرپرست اداره كل امنيتي و انتظامي استانداري در آيين معارفه خود گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي محصول خون گرانبهاي شهداي اين مرز و بوم است كه قبل و بعد از پيروزي انقلاب و طي دفاع مقدس بدست آمده و همه مسئولين بايد تلاش كنند تا پاسدار اين ميراث گرانبها باشند.
دكتر آقايي ادامه داد : نظام مقدس جمهوري اسلامي چند مرحله از عمر خود را پشت سر گذاشته و حال كه در مرحله تثبيت است بايد تلاش كنيم كه هدف اصلي نظام كه تحقق الگوي نظام مردم سالاري ديني در جهان است را برآورده سازيم.
وي با بيان اهميت مقوله امنيت در تمامي ابعاد آن خاطرنشان كرد : همه افرادي كه در حوزه هاي امنيتي حضور دارند بايد نظام را نسبت به هرگونه تهديد و تعرضي چه در داخل و چه خارج از مرزهاي كشور حفظ كنند.
سرپرست اداره كل امنيتي و انتظامي استانداري تصريح كرد : امنيت يكي از فاكتورهاي اساسي توسعه و سازندگي كشور است و بايد آنطور كه شايسته اهداف و منويات امام راحل ، شهداي گرانقدر و رهبر معظم انقلاب است در همه ابعاد كشور وجود داشته باشد.
در اين آيين كه با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار و جمعي از مديران و كارشناسان استانداري برگزار شد از محمد ابراهيم كياپور مدير كل پيشين اداره كل امنيتي و انتظامي استانداري تقدير بعمل آمد.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1602
  • کد خبر : 278